роботи в тренінгу- педрада. Я ознайомилася з формами оцінювання створених робіт. Досить добрим помічником була онлайн бібліотека, у якій я навчилася працювати, знайшла для себе багато корисного.Сподіваюся, що набуті знання полегшать мою діяльність та роботу учнів.
вівторок, 19 листопада 2013 р.
Рефлексія модуля 7-8
Створення
учнівських прикладів допомогло мені уточнити очікування від вивчення теми та
покращити методику навчання. Я відчула проблеми, які можуть виникнути в учнів
при навчанні. Можу забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні
ними робіт за допомогою комп'ютера. Щодо оцінювання відкрила доля себе багато
нового: зрозуміла, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах
учнів", а саме, яким чином створення системи оцінювання допоможе мені
покращити навчальних процес, як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх
ставлення до навчання.Довідалася про нову форму
роботи в тренінгу- педрада. Я ознайомилася з формами оцінювання створених робіт. Досить добрим помічником була онлайн бібліотека, у якій я навчилася працювати, знайшла для себе багато корисного.Сподіваюся, що набуті знання полегшать мою діяльність та роботу учнів.
роботи в тренінгу- педрада. Я ознайомилася з формами оцінювання створених робіт. Досить добрим помічником була онлайн бібліотека, у якій я навчилася працювати, знайшла для себе багато корисного.Сподіваюся, що набуті знання полегшать мою діяльність та роботу учнів.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар