вівторок, 19 листопада 2013 р.

Рефлексія модуля 9-10

Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо вміння дитини самоспрямувати себе в навчанні.Усвідомила роль та місце диференційованого навчання. Дуже важливим є той факт, що можна простими й цікавими формами залучити до співпраці дітей з початковим рівнем навчальних досягнень, школярів із особливими потребами. Значна кількість матеріалу та методик спрямовує роботу з обдарованими учнями, менше  стосується дітей з особливими потребами.Я дійшла висновку, що диференціювати навчання можна в 4-х напрямах: зміст, процес, результат, середовище навчання. Комп'ютерні технології відіграють важливу роль у навчанні, але саме навчання залежить від правильно поставлених учителем завдань та якісно визначених цілей.

        


                   

Немає коментарів:

Дописати коментар