Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо
вміння дитини самоспрямувати себе в навчанні.Усвідомила роль та місце
диференційованого навчання. Дуже важливим є той факт, що можна простими й цікавими
формами залучити до співпраці дітей з початковим рівнем навчальних досягнень,
школярів із особливими потребами. Значна кількість матеріалу та методик
спрямовує роботу з обдарованими учнями, менше стосується дітей з
особливими потребами.Я дійшла висновку, що диференціювати навчання можна в 4-х
напрямах: зміст, процес, результат, середовище навчання. Комп'ютерні технології
відіграють важливу роль у навчанні, але саме навчання залежить від правильно
поставлених учителем завдань та якісно визначених цілей.
Немає коментарів:
Дописати коментар